مجتمع مسکونی یاس کلاردشت

موقعیت شهرک مسکونی یاس

مجتمع مسکونی پزشکان یاس در بلند ترین ارتفاعات جاده جنگلی کلاردشت – عباس آباد و در دل جنگل‌های انبوه و سرسبز قرار گرفته است.

موقعیت استثنایی و بسیار زیبای این منطقه چشم هر بیننده‌ای را در فصل بهار و تابستان خیره می‌سازد. این مجموعه به دلیل قرارگیری در دل جنگل بی‌نظیر است.

برای دیدن عکس‌های استثنایی این مجموعه به مجموعه عکس مجتمع یاس مراجعه کنید.

مجتمع پزشکان یاس کلاردشت در زمینی بالغ بر ۹۰ هزار متر مربع و با طراحی زیبا و مهندسی به زمین‌هایی با قطعات ۴۰۰ الی ۱۴۰۰ متری تقسیم شده است، این مجموعه دارای ۱۴ تیپ نقشه مهندسی بسیار زیبا از ۷۰ تا ۳۲۰ متری است که برای آن محیط طراحی شده‌اند.

امکانات مجتمع پزشکان یاس

در حال حاضر گاز مجتمع وصل و ویلاهای تکمیل شده از نعمت گاز شبکه برخوردارند. معابر و جاده مجتمع نیز دارای روشنایی است که با غروب به کار ‌می‌افتد. کلیه ویلاها دارای کنتور برق اختصاصی می‌باشند. همچنین ویلاهای ساخته شده و در دست ساخت به لوله‌کشی آب شهرک متصل می‌باشند.

مجتمع پزشکان کلاردشت توسط هیات مدیره‌ای که منتخب اعضا می باشند اداره می‌گردد و کلیه تصمیمات مهم در مجمع عمومی که سالانه برگزار می‌شود اتخاذ می گردد.

با توجه به اینکه ساکنین این مجموعه دارای اعتقادات مذهبی می‌باشند، لذا زمین‌های باقیمانده و ویلاهای آماده فروش این مجموعه به افرادی که با این طیف همخوانی داشته باشند واگذار می گردد.

اسکرول به بالا